Recenze: Fantastická zvířata 2 – Grindelwaldovy zločiny

Chtěl jsem na tento film napsat recenzi již v den předpremiéry, ale nakonec jsem si řekl jedno velké, NE! Počkal jsem, až zažiji film s několika úhlů a ne jako X tzv. recenzentů filmů, které bych slušně klepl něčím po hlavě. V dnešní době neumí být nikdo objektivní. Já měl tu čest díky, Cinestar jak v dabing verzi, tak i v té originální. V normálním sálé, ale i VIP sále Gold Class. Také jsem zavítal na jedno představení ve 4DX, abych měl kompletní srovnání.

Fantastické zvířata, druhé pokračování s podtitulem Grindelwaldovy zločiny jsou pouze jen pro zarité fanoušky světa J.K. Rowlingové, kteří znají tento svět a ví o čem každá sekvence mluví nebo na co naráží. Je lehké udělat hate na film o kterém 90% recenzentů neví vůbec nic.

Velká kritika padá na scenář se kterým já osobně jsem maximálně spokojený. Libí se mi také příchod nových a nových postav, které se ve filmu mco neohřejí. V soukromém životě Vám taky projde mnoho lidí životem a nemáte slušně řečeno za zadkem furt stále stejné lidi.

Film vypraví o zlém čarodějovi Grindelwaldovy, který získává zpět svou moc. Zavítáme zpět do New Yorku. Poté se přemístíme do Londýna, ale hlavní linka se odehrává v krásném francouzském hlavním městě, Paříži.

Posuneme se v ději o kus dál. Poznáme tajemství jedné z historických rodin v magickém světě. Otevřeme nové povahové linky, některých z postav, které už jsme mohli vidět v prvním filmu. Jejich změny přinesou nový posun v příběhu. Pro někoho se kdo nezná tento svět se může zdát, že film je příliš řídký a místy nedodělaný. Ale od počátků je svět „Harryho Pottera“ krásný právě svou jednoduchostí a čistým pohledem na odlišný svět, než můžeme my mudlové znát. Syrovost, která je cítit v každém napsaném slovu od J.K. Rowlingové je právě to co z ní dělá jednu z nejprodávanějších spisovatelek světa, protože byla ochotna si najít svůj rukopis, který jí značně odlišuje. Jenže s fanouškovskou základnou, která bohudík není některak malá. Přichází i ta druhá strana lidi, která nikdy nedokázala docenit a pochopit magický svět Rowlingové, díky tomu nebudou mít ani nikdy šanci pochopit Fantastická Zvířata a děj který je za tím skrytý.

Druhé pokračování nám přináší o nové magické tvory a spoustu krásně provedených efektových segmentů, které z filmu dělají další špičku. Ve světě film je více méně docenění a dokázal na sebe vydělat s přehledem a pokrýt veškeré náklady. V tuto chvíli jdou studiu peníze znovu do kapsy. Nemůžeme zapemenout poté ještě na nosiče, vysílací právě a spousty dalšího.

Pro mě nejlepší postavou nebo spíše hercem je Ezra Miller. Tento herec byl obsazen do toho konceptu filmu velmi skvěle. A musím říct, že jsem s ním spokojený od samotného začátku. Včetně Johnnyho Deppa, jako Grindelwalda. Jude Law jako Brumbála nebo herce Eddieho Redmayna jako Mloka. Čtyřka lidí, kteří z filmu dělají opět něco neskutečného.

Největší TOP pro mě je a vždy bude hudba. Opět je hudba opravdu epická. Krásně dotváří celý děj a strukturu. Hudební zpracování je neskutečné. Klobouk dolů.

Určitě můžu dooporučit dabing, který se opět povedl. Musím říct, že vše zfilmované od JKR a hozené do dabingu je opravdu dokonalé. Zážitek 4DX byl pro mě o něco slabší i když byl proveden ze všech nejlépe co jsem zažil oproti jiným filmům. Ale chcete si film vychutnat?

Zajděte do CineStar, kupte si lístky do Gold Class a ponořte se zpět do magického světa! PS: Jediné za co musím strhnout procenta je zakončení filmu, které mohlo být více dotažené. Příští díl bude za dva roky a přenese nás opět jinak. Prozatím vše nasvědčuje, že to bude jedno z těchto míst: Rakousko, Sknadinávie nebo Asie ( Čína či Japonsko, hraje se z myšlenkou, že by to mohla být Indonésie či Korea).

Z filmu byli dokonceny vystřiženy některé scény. Například velký ples. Nezapomeňte, že vyjde brzy i scénář v knižní podobě. A ve filmu také můžete vidět opět Bradavice, mladého mloka a výrobce kamene Mudrců, který je pro film stěžejní.

HODNOCENÍ: 91% ze 100%