Recenze: Zrodila se hvězda

Je film překvapením nebo urážkou filmového světa? Je Lady GaGa opravdu kvalitní a dobrá volba nebo se jedná jen o marketingový tah ze strany producentů, aby na sebe přitáhli větší pozornost. Jednoznačně, ne! Ale tento film nemá jen pozitiva. Protože žádná produkce není bez chyb. Zrodila se hvězda je určitě překvapením roku, které nikdo z nás nečekal. Film podle trailerů vypadající jako zklamaní a další béčkový počin, všem při nástupu na plátna kin, vytřel zrak. Jedno velké: WOW!

Bradley Cooper všem dokázal, že má na to být skvělým režisérem plným inspirace a fantazie. Ve filmu skvěle ukazuje pochopení a ráznou ruku. Ne každý remake musí být špatným a toho se Bradley zhostil s otevřenou pusou od všech diváků, kteří hltají film do posledního slova. Do poslední písně.

Zrodila se hvězda je film plný syrovosti a nakyslé zkaženosti hvězd, kteří bojují se zavilostí. Buď na alkoholu, drogách nebo něčem špatném co je pronásleduje jako přízrak z minulosti. Když se na film koukám jako na celek, tak vše do sebe zapadá jako puzzle. K filmu může říct jen několik negativ. Nebo spíš poznatků Ten kdo čeká od filmu gradaci a nebo výbušnost, musí se bohužel spokojit s normálním a některak zvláštním scénářem. Mě osobně scénář nepřekvapil a ukázal mi jen přesně to, co jsem již čekal od chvíle, když jsem viděl trailer. Dalším mínusem je predikce uměrnosti, kterou si film sebou nese. Melodramatický nádich jenž je v některých scénách docela usměvný. Co se ale musí nechat film nemá ten šmrnc Hollywoodu, který by každý čekal od hudebního zpracování filmu. Což je možná přeci jen dobře. Jak jsem již zmiňoval: syrovost! To je to co dělá nejspíš z tohoto filmu překvapením roku.

Bradley Cooper a Lady Gaga

Lady Gaga časté skloňované jméno při zmíňce tohoto filmu. Jestli čekáte vtipné herecké výkony jako v seriálu American Horror Story, kde podle mého spíš než o herecký výkon, šlo spíše o estrádu. Tak budete překvapeni. Nejen, že Gaga ukazuje ve filmu Zrodila se hvězda svůj skrytý talent. Tak musím upřímně říci, že jako zpěvačka u mě získala velké plus. Nechci v žádném případě spoilerovat, ale závěrečná píseň, tak dojme každého. A proč tomu tak je? Nejspíš ten fakt, že Gaga tuto píseň do filmu zazpívala zrovna ne v moc příjemné době a to dodalo tomu všemu jedno: lidskost!

Film je opravdu kvalitní a zaslouží si pozoronost diváků a pokud bude film nominován na Oscara, tak nebudu mít ani jedno slovo proti. Ubírám však nějaké ty procenta v hodnocení za ne moc dobrý scénář a občas až moc nádech přehánění.

HODNOCENÍ: 89%